Friday, July 24, 2009

1 Malaysia, 1 SKPI...

Kalau Najib sibuk buat roadshow dengan slogan 1 Malaysia, aku tetiba dapat idea nak buat juga slogan 1 SKPI...tapi boleh ke? Aku tak sokong mana-mana pihak cuma jadi pemerhati PBB (bebas) je A.K.A berdiri atas pagar kikikik...kata kawan aku orang macam aku ni tak de pendirian ye ke???tapi niat aku cuma satu je...aku akan bertegur sape dengan semua orang...

Tapi rasanya cikgu petang masih lagi akrab dan ok je...di bawah pemerhatian kak odah. Kalau macam tu slogan 1 SKPI tu untuk cikgu petang ajelah...!!!

4 comments:

  1. Betul kak Skpi sesi petang masih kuat persefahamannye walau kadang2 ada sikit2 goyangnye..biasalah tu asam garam kehidupan( berdasarkan 4 tahun di petang )
    tapi belum pun setahun saya kat sesi pagi ni macam2 ada...byak yang bermuka2..depan kita gelak ketawa tapi kat belakang kutuk segala....
    akak, bagus tegur semua org walau pun org tu x suka kita..janji lepas hukum untuk kita..

    ReplyDelete
  2. yaya akak ni buat muka seposen je...

    ReplyDelete
  3. saya suka istilah atas pagar tu... sebab saya pun la ni dok atas pagar... semua saya tegur....

    ReplyDelete
  4. min, tapi akak takut jugak duk atas pagar ni. bukan takut apa...takut jatuh je...hihihik

    ReplyDelete

Yg baik jadi teladan, yg buruk jadi sempadan. Silalah...