Saturday, April 18, 2009

Rakan seperjuangan



Alhamdulillah aku dipertemukan dengan insan yang berhati mulia, seperti Farah Hayati. Farah banyak membantu aku dengan memberi tunjuk ajar cara membuat blog ni. Tapi tak upah dia ye!Dia sanggup datang ke rumah untuk memberi tunjuk ajar kepadaku. Orangnya muda lagi tapi penuh dengan ilmu di dada. Selain daripada itu dia juga merupakan guru j-QAF dan menjadi rakan duetku di dalam kelas.

Rasanya tanpa tunjuk ajar dia, aku tak berjaya.....sebab kelas multimedia aku & sejumlah besar groupku pada malam tu langsung tak boleh buka... aku tak faham apa masalahnya. Kita hanya merancang dan tuhanla yang menentukan...

Walau bagaimanapun aku tetap nak ucapkan ribuan terima kasih kepada Dr Normaliza yang banyak mencurahkan ilmu dan kepada tutur Farizi Jamaluddin, Aliaa Roslan dan Aiman yang telah mencuba sedaya upaya. Tapi apakan daya.....

No comments:

Post a Comment

Yg baik jadi teladan, yg buruk jadi sempadan. Silalah...