Thursday, April 16, 2009

Pertama kali....


Gambar anak haji ahmad


Assalamualaikum...

Alhamdulillah...bersyukur kehadrat Ilahi..kerana dengan inayahNya dapat juga aku 'mencipta' blog sendiri...

Sebelum ini, aku tak pernah 'mengenal' dunia blogger ni..namun demi tuntutan dan hambatan sekeliling, alhamdulillah kini aku tak 'buta it' lagi! hehehe...aku sendiripun tak sangka.

Untuk melunaskan kerje ini, aku korbankan masa, tenaga, wang...mengguna wang dari pendapatan kerje sambilan...semata-mata untuk permintaan pensyarah yang inginkan blog ni nampak menarik..!(hehe...ikhlas ni)

Gambar ic tu ada kenangannya... itulah gambar kat kad matrik aku b10122. Aku sebenarnya tak sangka dapat juge akhirnya aku belajar kat u....terima kasih Tuhan. Eeee...banyak betul benda yang kita tak sangka akan berlaku dalam hidup ni ye...

Harap anda semua tak jemu, dan akan terus mengunjungi laman blog ni...
Sebarang teguran, amatlah dialu-alukan...
wassalam..

Norhuda

No comments:

Post a Comment

Yg baik jadi teladan, yg buruk jadi sempadan. Silalah...