Friday, April 24, 2009

Cerita aku n Dr Normaliza


Doktor senyum sikit....


Gaya student dengan pensyarahnya...


Malam semalam kelas BBM 3410. Berdebar-debar juga sebab pensyarah tunjuk satu persatu blog kat kelas. Sambil tu dia comment ttg pemilihan warna, gambar dan pengisian blog. Ada kawan2 yang isi post dengan kerja kursus yang terlalu panjang menjela. Dia kata kalau dia baca mungkin sekejap dia g makan, sambung baca, lepas tu g supermarket...dan baca lagi dan g....kelakar juga my lecture tu. Pemilihan warna dalam blog mesti menarik . Jangan terlalu gelap sampai tak nampak tulisan ataupun terlalu terang sampai sakit mata nak membacanya. Supaya taklah pengunjung ambil garfu cocok mata sendiri... Bila time blog aku pensyarah kata ok tapi kena besarkan gambar je. Kesian juga kat kak nurliza blog dia tak sampai kat Dr Normaliza. Padahal dia dah email kat tutor farizi. Sabar ye kak nur...

Aku ingatkan buat blog ni kerja kursus yang terakhir tapi rupanya dapat lagi yang lain. Kena buat papan cerita untuk buat website sendiri pula. Ni lagi berat. Yang rumitnya nak buat papan cerita tu sebab kena buat dengan terperinci. Ya Allah berikanlah aku kekuatan dan idea yang melimpahruah agar aku dapat menyiapkan tugasan ini dengan jayanya dan menepati kehendak pensyarah...Amin.

1 comment:

Yg baik jadi teladan, yg buruk jadi sempadan. Silalah...