Saturday, May 23, 2009

Aku kembali...

Assalamualaikum...kini aku kembali membersihkan sawang-sawang dan debu-debu (kalau ada la)di laman blog ini. Masa terlalu mencemburui aku lewat kebelakangan ini. Terlalu banyak yang perlu dibereskan, dengan kerja kursusnya, nak tanda ujian bulanannya, dengan sukannya dan segala macam mak nenek. Tapi bukan bermakna aku tak bersiar-siar langsung kat blog kengkawan. Blog azza tetap dengan citer panasnya, min pula diam-diam dah ada blog sendiri, azerai pula mungkin tak sempat nak antar post baru, farah hayati...(akk tengah tunggu citer tuttt. mana dia...),dan yahya pula dah keluar dengan blog pesonatari.

Entry aku kali ni nak citer dengan kawan-kawan pasal aku belajar buat kalendar meja. Ni bukan saja-saja mengade buat tapi assignment beb...Puas juga aku belajar tanya orang itu ini barulah jadi. Kalau ada kengkawan nak belajar ke, nak tempah ke boleh la ye datang jumpa aku. Belumpun siap lagi sampai bulan disember tapi saje je nak berlagak cikit dengan kengkawan...he3x.

Pas tu aku nak mintak kebenaran la bagi sesiapa yang baca entry aku kali ini bahawa ada di antara anda yang aku ambil jadi model gadis kalendar gitu... Nanti jangan pula terkezzzut... and mintak bayaran...Kalendar yang aku buat untuk bulan april ialah gambar-gambar guru skpi tapi tak la semua... jangan la kecil ati kalau ada di antara anda yang tak ada. Kalau gambarnya nak besar dan banyak buatlah kalendar sendiri...ekekekek. Jangan ambil ati ye...



DOKTOR NORMALIZA: KALAU DOKTOR TENGOK KALENDAR SAYA NI...APA KOMEN DOKTOR? BOLEH TAK SAYA DAPAT 'A+' BULAN JANUARI 15 LAYER BULAN, APRIL 21 LAYER DAH NI..HEHEHE...

Untuk bulan januari yaya kate dia suka sbb backgroundnya cantik... yela gambar pemandangan...



Ni la gambar kawan-kawan kat skpi... gb termasuk dalam senarai kawan-kawan jugak kah... iyela kan semua orang islam tu bersaudara. Gambar dia tu aku 'crop' masa ari sukan. Bukan aku yang nak gambar dengan dia tapi dia yang nak bergambar dengan kamera aku. Perasan gitu... Ha kalau tak caya tengokla gambar ni. Yang bersemangat dengan baju tuttt dia la...



Yang tak de dalam gambar. cameraman... terima kasih yaya.
Apa kata aku post sekali gambar masa ari sukan yang panas tu. Lagipun kan aku tak de entry tentang ari sukan...



Gambar yang aku belum sedia...nak je aku 'crop' gambar yaya ni n masukkan kat dalam bulan april tapi tak jadi la sbb dia tak menutup aurat... tak pakai tudung...he3x



Sempat lagi tu gadis-gadis ni bergambar dengan topi...

Aku rasa cukupla gambar-gambar yang aku post. Kalendar tu dah siap sampai bulan ogos tapi takkanla nak post semua...Dah pukul tiga pagi dah ni...esok nak g jalan lagi. Orang ajak, aku ikut aje...jalan ke mana? tunggula post aku yang akan datang. Jeng...jeng...jeng...

5 comments:

  1. cantik kalendar.. min suka bulan april... sbb ada min. kik kik kik . tahniah maju lg selang
    kah

    ReplyDelete
  2. ha'ah, akak pun suka sbb ada ramai kengkawan...tapi nak buatnya jenuh. kena crop satu-satu. benanah mata dibuatnya... tiru ayat sarimah.

    ReplyDelete
  3. hmmm patutlah yang tak bertudung kat skpi tak masuk kalenda akak...takpe bulan posa tahun ni saya pakai tudung..he2 he2....
    akak beruntung sb mam besar nak amik gambar dgn akak..persoalanya dia suke akak atau camera baru akak yang maha tu?....

    ReplyDelete
  4. jangan kecik ati gambar yaya akk masukkan kat dlm kalendar bulan ogos. yg bertemakan teman2 upm.hehehe...nak gelak dulu...lagipun bulan 8 tahun depan kan pose juge, yaya tentu pakai tudung ala-ala jeane isteri pak lah gitu.tak pakai jagela...

    ReplyDelete
  5. pakai tudung ala2 siti nurhaliza pun ok..(macam pompuan sihir je...he2).....

    ReplyDelete

Yg baik jadi teladan, yg buruk jadi sempadan. Silalah...